הקמתם עסק, עם השנים החלטתם להקים אתר אינטרנט או שפשוט הבנתם שתמונת הפרופיל הנוכחית פחות מייצגת אתכם. ובכן, כמו רבים אחרים, הבנתם שאתם צריכים צילומי תדמית. מה עושים מכאן וממה מומלץ להימנע? צוות הצילום של חברת SENIOR PRODUCTIONS עם כל הפרטים.
1.מטרה
כמו בכל דבר בחיים – הישארו תכליתיים: הבינו קודם את מטרת התמונות שאתם צריכים – לעיתים מדובר בדבר מינורי שלא ידרוש הפקת תדמית והוצאות מיותרות, אל לעיתים דבר מינורי יכול לשמש כתירוץ לשינוי תדמיתי מרענן; אם מדובר בתמונה יחידה שאתם צריכים – נסו להסתדר ולהשלים את הפער הנקודתי. אם תמונת הפרופיל שלכם כבר לא מייצגת אתכם ואתם מרגישים שהדבר יכול להועיל לכם – חפשו בעל מקצוע שיתן לכם את התמורה הטובה ביותר במטרה לקבל צילומי תדמית מקצועיים.
2. מחיר
כמו בכל עסקה שרובנו עושים – אנו בודקים את הדברים לעומקם. אך מה חשוב לדעת לפני שבוחרים צלם תדמית שיענה על הצרכים שלכם באופן אידיאלי? ראשית, הניחו לעניין המחיר. תמונות תדמית הם דבר נצחי שישרת אתכם לעשרות שנים לפחות, ופער של 500 או אפילו 1000 שקלים לא שווה את הפער בתוצאות. דבר נוסף שאנחנו ממליצים הוא להתייעץ עם חבר שמכיר אתכם היטב, כי אין טוב מעצת חבר. דבר אחרון שאנחנו ממליצים הוא איך לא – המלצה, כי אין חכם כבעל ניסיון. בקשו מהקולגות שלכם המלצה על צלם תדמית לאחר שבחנתם והתחברתם לתוצריו.
3. תקשורת
עוד בשלב החיפושים, בידקו את הקשר עם צלמי התדמית שבחנתם, ונסו להבין בין השורות האם מדובר בבעל מקצוע שירותי והגון או בבעל מקצוע שמתרכז רק בתמורה. זכרו: חיבור טוב לצלם התדמית יביא לתוצרים טובים יותר.
4. שיעורי בית
טרם בחירת צלם תדמית, לקטו מספר דוגמאות שהתחברתם אליהם ונסו להציף זאת בפניי צלמי תדמית שפניתם אליהם. גם במטרה להבין האם יש ביכולתיו לספק תוצר המותאם לסגנון הצילום המבוקש, וגם במטרה לבחון את התקשורת העתידית שלכם עם הצלם.

5. תיאום ציפיות
בחרתם צלם, מצוין. הכינו מבעוד מועד בקשות אותם לא תשכחו במהלך הצילומים: הצד המועדף שלכם, להתמקד בפוזיציה מסוימת אליה אתם מתחברים, בקשו מהצלם להוסיף לחבילת צילומי התדמית גם צילומי אקשן ו/או צילומי אווירה – במטרה שאלו יוכלו לשרת אתכם במהלך השגרה (מאמרים לאתר ופוסטים לרשתות החברתיות.
אנחנו מקווים שעזרנו לכם, ואם כן, נשמח גם לתת לכם שירותי צילום תדמית מקצועיים – באחריות.